پدربزرگم رفت....

پدربزرگم رفت....

تو لحظه ی خدافظی غم تو دلم شد تازه تر

تو رو خدا؛آهــــای آقــــا،بابابزرگــــمو نبر

آهای آقا ، این مرد خوب،تمام نور خونه بود

این مرد که تنهاتر شده،تو حسرت یه شونه بود.....

 

7 روز از رفتنت میگذره و من هنوز باور نمیکنم

که دیگه عطرتو،نگاه تو

توی زندگیمون نیست و دیگه هرگز

لبخند مهربونتو نمیبینم...

همیشه موقع خدافظی خودتو میبوسیدم

اما امروز لباستو بوسیدم عطرتو هنوز روش بود

و من حس کردم تو با اینکه رفتی اما هستی

خیلی تلخ بود دیدن عکست وقتی یه روبان مشکی کنارشه...

بابابزرگ مهربونم روحت شاد،یادت گرامی



نظرات شما عزیزان:

مبینا
ساعت12:39---28 دی 1394
سلام عزیزم خدا بیامرزتش
درکت میکنم به منم دیروز صبح خبر دادن پدر بزرگت فوت شده
هنوز چیزی نگذشته ولی دلم برای دستای گرمش و صدای مهربونش تنگ شده
آخ نمیدونم چی کار کنم دلم میخواد دو روز به عقب برگردمو دستاشو بگیرم و بوسش کنم خیلی دلم واسه چهره ی مهربونش تنگ شده
من دیگه نمیتونم دیگه نمیتونم خودمو با گریه کردن و داد زدن آروم کنم فقط من با دستای بابابزرگم آروم میشم

پاسخ:واقعا سخت و غم انگیزه تسلیت میگم


بی نام
ساعت2:35---24 مرداد 1394
Azizam darket mikonam aalan ta adam dardesho nakeshe nemifhme ishala rohesh shad bashe

حمید رضا
ساعت8:38---22 آذر 1392
سلام... چند روزی بود وبتون نیومده بود... ببخشید کوتاهی بنده رو... خیلی خیلی شرمنده تونم که تو لحظات سختتون نبودم... میدونم هیچ چیز تسلای نبودن یه عشق واقی نیست... عشق به پدربزرگ ... اونم از نوع فرشته ش... طوری که خودتون تشبیهشون کردید... فقط میگم خدا بیامرزدشون و هرازچندگاهی برای تسلای دلتون بیان به خوابتون... رفتنی میره، اماچیزی که می مونه خوبیا و خاطره ها و عشقیه که از خودش به یادگار گذاشته... خدا کنه اندازه ای خوب باشیم که کسی برامون دلتنگی کنه و انقد دوستمون داشته باشه و کاری کنه برای شادی روحمون... باز هم شرمنده و عرض تسلیت... خدا بزرگه... پدربزرگتون با این همه خوبی از اون بالا بهتون لبخند می زنه و بی شک شادتر از همیشه خواهد بود... براشون دعا کنید و صدقه بدید و خیراتتون رو بدید نیازمندای واقعی... موفق باشید و آروم...
پاسخ:ممنون از لطفتون...اتفاقا چند شب پیش پدربزرگم اومده بود بخوابم! منم اومدم وبتون اما هرکاری کردم نتونستم نظر بذارم ببخشید


توحیدی
ساعت15:30---20 آذر 1392
خدا بیامرزه معلومه که خیلی دوسش داشتی
پاسخ:کاش فقط دوسش داشتم....


مسعوده
ساعت16:10---15 آذر 1392
سلام عزیز دلم.واقعادلم گرفت اماتوی این مسیردور ودراز ما فقط همسفریم ومعلوم نیست هرکدوم مون کی وکجاازقافله جدابشه .اماهمه مون راهی یک مقصدیم و هرچه هم که دورباشیم آخرهمونجا باهم خواهیم بود.

صبوری کن نازنینم.
پاسخ:به یاد گذشته،صبورم هنوز....


رضا
ساعت22:26---8 آذر 1392
تسلیت گفتن تکراریه

اما خب، اگه انقدر مهربون و خوب بوده ...

دلیلی نداره ناراحت باشی

اون خدابیامرز الان جاش از ما همه خیلی بهتره

.

به جای خرما پخش کردن و اینجور کارها

(من میگم فاتحه خریدن)

اگه میتونی به نیت روح اون مرحوم به فقیرای واقعی کمک کن

یا یه وعده کامل یه آدم نیازمند رو سیر کن



اینا خیلی خیلی ارزش داره
پاسخ:ممنون...پدربزرگ من واقعا یه فرشته بود واقعا.....با قسمت آخر حرفتم کاملا موافقم


دهیوپت
ساعت19:53---8 آذر 1392
سلام واقعا تسلیت میگم خدا بیامرزتشون...
پاسخ:ممنون


عشق2طرفه
ساعت17:26---8 آذر 1392
سلام نازنین جان بهت تسلیت میگم ، ناراحت شدم شنیدم ، خدا رحمتشون کنه




پاسخ:مرسی اما هیچ تسلیتی تسلای دلم نمیشه....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 8 آذر 1392برچسب:, ] [ 16:11 ] [ دختر رویایی ]
[ ]